Wednesday, August 17, 2011

kalau dah namanye exam

mestilah malam tu x duduk diam.macam kucing nak beranak je gayanye.kalau tangok kat home fesbuk tu ya Rabbi macam2 ada.Tetiba banyak pulak doa2 harian,x kurang jugak dengan sumpah seranah.hahaha.Mesti aku dulu time nak exam pon cenggitu.Muahaha.

Aku de exam gak pagi nanti tapi exam yang x berapa nak penting lah.(Sebab die bukan university exam=p).Tapi dengar2 3rd year kat Msia nanti ada Unis exam,so agak tergugat  lah jugak aku punya ke-selamber-an aku.Muahaha.Mane tau tetibe die amek 50% daripada yang kat india ni kan..haa..kalau fail,susah jugak nak cover time unis nanti.So nak x nak terpakselah jugak selak2 soalan tu.

selak je,baca masuk ikut bregma klua ikut occiput.muahaha=p

ok bai.mekaseh baca.

p/s:aku balik Msia Sabtu ni.jejak kaki kat KLIA hari selasa lepas sahur.Sahur atas flight beb!tah ape la mknan nye nanti.Lepas tu...ronggeng dengan family tercintah sambil cilok DSLR adik aku n snap2 gambar.lepas ni blog Jangan Jeles ni penuh dengan gambar je la...

No comments: