Friday, July 29, 2011

next:im wearing dress

esok mau snap2 gambar pakai dress sbb theme dy dress..hehe..knpe ak smngat sgt??sbb hadiah die RM500 utk setiap winner!!hoho..n dy nk 6 winners beb!kire tinggi la chances nak menang kan?ce teka contest sapa y ak nak join nih?haha..once gambar siap,ak bg link blog dia eh..tunggu..

knpe ak semangat join bnde2 ngarut nih?sesetengah orang fikir ak join GA n contest kat blog ni merepek n x ada kerja.x boleh la fikir camtu..ada orang cari makan ngan contest n GA ni,apa salahnya aku sapot kan?ada org sesaqje nak tambah member,de y nak naikkan traffic,de yang macam2 lagi..xkesah la hadiahnye just kad ucapan je pon,x salah pon kalau ak sapot..klu nak hadiah hamper setinggi paras pinggang kau,ataupun nak nama terpampang kat majalah or tb,baek ko join contest yang besar2 macam modelling ke..contest pasal kereta ke..kan??

dunia blog ni luas,join benda kecik2 ni somehow buat aku hepi.lagi2 kalau menang,rasa macam dihargai.walaupun hadiahnye just fridge magnet.persoalannya,aku dapat orang bagi,kau dapat ke??klu x dapat pon,at least member blogger recognize aku as 1 of their reader.

so,kesimpulannya..aku berblog just nak suka2 ramai member.kenaql dorg dr penulisan dorg.aku join GA n contest dorg pon sebab nak sapot n saje suka2 n ofkos lah nak hadiah dy kan..so,sape yang tertanya2 knape la aku join bnde merepek2 ni,just shut up kalau kau xtau ok.sbb kau x paham how it works=)

p/s:tipu je la tadi aku ckp nak share link blog cntest tu later..haha..gelabah lettew..=p ni cntest dy,sape x join lagi jom la join suke suki.ade luck,kte menang..=)

dia kurus pakai dress memang la cntik..tgk la aku y chubby ni pakai nanti jadi ape..haha=p

No comments: