Thursday, July 14, 2011

New GA.saya nak bagi hadiah.

hahaha..catchy x title??=p yerp...dlm kepala memang terpikir nak buat 2nd GA..x pon saya buat contest cket nanti..sbb skrg ngah sebok2 kmas barang2 masuk kotak..maklumlah,bulan 8 ni nak balik msia..nak ulang lg skali la..BULAN 8 NI AKU DH NAK BALIK MESIA WOOYYY!!! hahahahha<---eksaited telebeh nih..

2 thun stgah ak kat Manipal ni weyh,berlambak barang2 ak!so..kalau ak de jmpe baju o barang2 y ak xpenah pakai lg or baru sekali dua pakai tp ak dh xnk pakai(atau sebenarnye xboleh pakai sbb dh gemok) ,mayb ak akan buat GA ng hadiah tu...tunggu ea..

p/s:ade bnyak sling bag n handbag y ak beli tp pakai sekali je.banyak maksud aku..BANYAK..haha..so,ini bukan KALAU tp memang KOMPEM akan buat GA n contest..hahaha..sbb takut kotak n beg x muat.t aku sampai msia,beg n kotak x sampai2 kang..haa..mati ak..ok bai.sayang korang y baca.mekaseh=)

3 comments:

zaikulim said...

cepat buat tak sabar nak join

einz miszmessy said...

yg lepas tak berjaya..nak join yg ni boleh???

~sHaR!Na~ said...

ya cpt2 wat..kekeke