Monday, July 4, 2011

Rumah Api = Rumah Cinta(Love house)??

Hahha..tetibe teringat pasal rumah api.saya ni duduk Klang je.susah nak jumpa rumah api ni.Disebabkan saya perempuan,memang wajib lah berangan nak ada rumah banglo ala2 british dekat2 ngan pantai kan.tiap2 petang hangout ng laki tepi pantai.mlm2 amek angin pantai sambil tgk lampu dari rumah api.>>>OH,romantik sungguh.

tapi ni angan2 je..bukan anak raja pon y nak demand lebih2 ni..=(

Ok2,berbalik kepada tajuk asal.Dekat india ni de satu beach name die..Kappu Beach!!oh ktrg memang sgt suke g melepak kat beach ni bile de masa tlung berpicnic dengan org tersayang kawan2.ada 1 rumah api kat sana.saya suka naik lighthouse ni tyme musim hujan..haa..time redup2,angin kuat..layan gile kalau naik atas lighthouse 2.tapi kat india ni pelik sket.dorang xreti buat bisnes..so lighthouse 2 bukak kul 3-6 ptg je..layan la jugak nak tgk sunset bersama org tsayang lagi..eh2,org tsayang pulak..kawan2..=p


ramai2 menuju Kappu Beach.20 minit naek moto sampai la..

Tapi saya hangin 1 bende nih.mungkin mentality india ni kot,penuh lighthouse nye dinding 2 dorg coreng..ngan batu2 laut y besar2 2 pon dorg coreng..contoh corengan y ada:

`Kiran love Shila`>>love 2 siap nak ade anak panah lagi kau..haaa...love angel gitu..

ni boleh belah lagi..

`Shah Rukh Khan was here` `SRK love Pooja` `i love u always AMITABH BACHAN`

what the fish!!haha..tegelak2 aku baca..berangan nak kwen ng SRK la tu..paling xbole belah,hello,Amitabh 2 dh kawen beranak pinak kot!hahahah...ni keje budak2 nakal la ni..=p

dari jauh,lighthouse nmpak aman,tenang,rmantik je..



dari jauh memang cantik..




sekali dtg dekat.HAA!!CORENG SANA SINI LAGI PENUH DRPD JERAWAT KAT MUKA MAK NI NYAH~


dari dekat..eh,mak kau meletup!!

saya akhiri ngan gambar kami bersama=)

TERA IN MEMORIES


all pics credited to Munira Masri @ Mun

p/s: Malaysia nye lighthouse penuh ngan coreng2 surat cinta ni gak ke ha??

JANGAN LUPA LEAVE A COMMENT HERE ALSO >>>> CONTEST SAYA BERTUDUNG DAN SAYA SANGAT PRETTY

12 comments:

einz said...

bestnye hang out nan member2~hehehe...

fara anak abah said...

haha..best2!!nxt tym klu dtg Klang,jom la hang out sme2=)

Cik Purple said...

yunk~~ nak buat sticky post tuh, memula buat jer entri cam besa.. then publish.. bla dah publish nti kuar VIEW POST kan??? tgk kat bwh ade edit post, klik then pegi post option, tgk post date and time..pastu klik set time and date, contoh klu smpai 30hb, letak kt situ..tp make sure buat dlu entri tuh bru edit..klu tak kang dia jd autopublish lak..tak terpublish sampai 30hb..ahakz..:) sekian..;]

Koding said...

Cantik dinding tuh...
satu kerja seni pastinya...

Dan aweks2 Malaysia kat India tuh comey2 blake... Semuanya iras2 Kajol...

syafiqa said...

bila nak bawa cek p nih..?

fara anak abah said...

Koding,x main la Kajol..bg la up cket..AIshwarya Rai ke..haha..demand=p

Syafiqa,haa..jom mlm ni masuk mimpi saya.saya bawakkan..haha..tenks singgah sini..=)

einz said...

klang???
wow...fara mmg beli ke vespa tuh???

fara anak abah said...

saya org Klang,klu dtg klang or shah alam,blh la hang out same..=)

haah,fara bli vespa 2..tp guna kat india je..bulan ni balik msia dah,so vespa jual kat junior je..=)

abah khalisha said...

nak g tulis ayat-ayat cinta juga lah..hehehe

fara anak abah said...

@abah khalisha,seperti? `saya sayang fara`

muahaha

tiefazatie said...

comel gle!semua pakai vespa ke?

kaizen said...

entry ni dah dipromot kat sini

latest entry Ukur KECEMERLANGAN diri kita... & Urban : Camera Paling CANGGIH