Saturday, July 16, 2011

online shopping nye service x elok?geram x??

haa..ni 1st time jadik kat ak sepanjang la aku berblog n beronline shopping ni.oder barang,dah bayar tapi x sampai2.geram kan?

nak salahkan tuan kedai pon xboleh sbb dah ada bukti memang dia dah hantar.mungkin masalah kat india ni kot.kalau nak tau,india ni memang mcm ni.sume bnde dorg lambat.betul...bab duit je dorg cepat n laju=p

seminggu dah aku tunggu.supposed barang sampai within 3-4 days.tp sampai sekarang xnampak bayang.dh la dengan hujan2,kaki jinjit2(sbb eksiden semalam.moto rosak masuk sepital) ak menapak la jugak gi post office sbb nak trace balik mana parcel aku tuh.tapi...punah harapan..barang x sampai lagi


kesimpulannya kat sini..xyah la kita nak marah2 tuan kedai 2 cakap service x elok la,2 la,ni la..sebab kadang2 jadi cam kes aku ni ha..dia dah pos,tp masalah kat pengangkutan tu la pulak..mana tau org y bawak lori pos tu eksiden ke kan..huhu..

geram tu memang la geram.bnde setakat 2-5 hengget xpe..tp klu dh bratus2??haa..mesti naik angin kan?tp xpe la.ak bg masa lg seminggu lah kat dia.klu xsampai2 gak,aku mntak balik duit.ok kan cm2?

barang ape y aku beli.syhhh...=p

No comments: