Thursday, June 23, 2011

KALAU la aku nk bg sket nasehat,blh?

kalau kena maki..
kalau kena cemuh..
kalau kena fitnah..
kalau orang pandang serong..
kalau org pandang kita tak baik
kalau orang xterima pendapat kita..
kalau niat baik kite disalahertikan..

DIAM,SABAR N SENYUM JE.

let them experience it themself.hidup mcm roda,hari ni hari kita.xpayah kita nak marah2..kita snyap,snyum and angkat kaki je..terus blah..sbb nanti dia pon akan kena dan rasa bnda yang sama macam kita rasa..

bezanya,kita bertuah sbb kita kena dulu,kita belajar dulu,kita kuat dulu drpd mereka.kita makan garam dulu=)


6 comments:

einz miszmessy said...
This comment has been removed by the author.
einz miszmessy said...

yup2!setuju.....lek lu..hahaha...

fara anak abah said...

hee..chill je..kan3??slalunye kalau fara marah2 balik kan,t mesti malu sndiri bile teringat td marah2 depan org..mcm org x matured je..wuuu..*sorok muka*

once DR here told me `how much people irritate u,dont ever scold him in front of everyone.its rude` awwww..*cair*

ShakRoil said...

betul tuh! sokong sangat! semuanya tangkis dengan kesabaran je!

auny aizie said...

aaa. betul betul betul

dan mulut org kita tak leh nak tutup

fara anak abah said...

shakroil:kalau dh sampai limit cmne pulak..adoyy..penat..penat..huhu

aizie:jom kte ttp mlut kite dlu drpd maki2 org..kte xkcu org,org pon xkcu kite..kan?haha=)