Saturday, October 15, 2011

susun jejari sosej

kengkawan.sori le..lame x hapdet blog ni ha.busy la.x menyempat nak coreng2 kat sini.maklumlah,kelas x hengat dr pagi sampai ke ptg.malam pulak di-occupied dgn study yang melampau2 banyak.hidup as a student...gitu lah gamaknye..=.=

ada 2 bnda y ak nak cerita kat sini.

1)berkenaan aku punya Contest Saya Suka dan Saya Komen tu kan.masih belum ditutup ye kesayanganzz semua.sebab ada 2 lagi contest yang masih on going.so..harap2 bersabar lah ye.

2)bagi sesape yang menang GA Tengku Nizam,y bertuah dapat hadiah daripada aku tu..harap maaf atas kelewatan.ni pon atas sebab yang sama.bz memanjang.dah la mini mart bawah hostel ni xde topup.nak beli topup kne drive keluar.adoyy..jgn risau.hadiah tetap ada,cuma lambat sedikit..ok?

3)hidup sebagai budak tahun 3 dalam bidang perubatan di Melaka Manipal Medical College,Melaka memang sangat2 memenatkan.makanya..segala usaha untuk menghapdet blog tetap akan diusahakan.kalau ak boring study ke..xde keje lain dah ke..ak hapdet la.muahaha.

4)blog GA aku pon dah lamee senyap..sori la kat sape2 yang follow blog ak tuh,lame sgt x ber-hapdet ha..tu pon akan dicuba.huhu

5)ak baru lagi kat melaka ni.so x bnyak tempat y ak tau.tp disebabkan aku ni mmg kuat merayap,so memang xde hal lah.kompem boleh hidup nye kat melaka ni.so..sesape area melaka blh la lepak sesame=) tp ak free wkend jer..ngee

ok abish.mlm ni ade dinner sama itu member skolah rendah.hehe.makan apa n dimana?tunggu..akan di-review=p

No comments: