Tuesday, July 26, 2011

Saya Mengaku

Assalamualaikum.

1.Saya mengaku saya tak suka bangun pagi sebab saya ni species nocturnal.Malam-malam confirm tidur lambat lepastu mula la liat nak bangun pagi.Lepas Subuh mesti sambung tido balik tak ingat dunia.eleh..korang pon camtu gak en.Tak nak ngaku lettew=p

2.Saya mengaku saya tak suka lipat kain.nanti dh kawen nak kena sewa bibik suruh lipat kain je.boleh?

3.Saya mengaku saya selalu cakap banyak sampai pernah mak ex-balak saya complain saya cakap banyak sangat.Isk,niat nak beramah mesra je.Mana la saya tau mak dia tu jenis pendiam suka baca novel tak suka bersembang..=(

4.Saya mengaku saya takut ulat gonggok.Segan tau sebenarnye kalau takut ulat gonggok.Macam `hekeleh...ulat gonggok 2 x makan org pon,ko takut knpe??`.Nak buat macam mana..dah saya takut ulat..sebab tu la saya tak amek veterinary=p

5.Saya mengaku saya selalu masak main campak-campak.Paham tak istilah `campak-campak` ketika memasak?Maksudnye saya main letak je bahan-bahan x ikut sukatan.kadang masuk garam dulu baru masuk santan,masuk kicap dulu baru masuk cili giling.Sesuka hati aku je.So,kadang-kadang it turns out well but sometimes jadi macam menu baru dalam hidup la pulak..hee..ala,asal boleh makan pon ok la tu kan?

6.Saya mengaku saya suka jadi anak perempuan tunggal dalam family sebab semua attention saya dapat.hehe.Walaupun that`s mean saya la perintis untuk semua hal,tapi saya tak payah share baju ngan adik.Tak payah share bilik blablabla sume ngan adik perempuan sebab saya tak ada.Abah pon sayang and jaga saya lebih.YEAYY!!tapi saya teringin nak ada abang..adik laki saya x bole harap,makin saya kena buli ade la..adik laki memang cmtu ke?=.=

See?ini buktinya.Mak ngan abah nak amek gambar ng saya je,bukan ng adik2.muahahha..*padahal diri sendiri yang menggedik nak amek gambar ng mak abah*
(Oh,gambar tak clear sgt.maklumlah..time ni raya 2007,camera henpong pon still 2.5mp je..)

Ok la,that`s all for tonight.tomorrow got class.urghh..1 more month to go back to Msia.YEAYY!!tak sabar nak explore hidup kat melaka pulak=)


2 comments:

Anonymous said...

bgos la da ngaku..sng sikit.. :D

fara anak abah said...

cehh..haha..=p