Thursday, July 14, 2011

#Day 5 : 10 wishes

  1. supaya saya x ada dah period pain.SEKSA!!
  2. Allah reveal true colours of Bersih.xtau la dorg bawak kebaikan ke tidak..xtau la nak pecaya ke tidak..haih..penat melayan
  3. i wish im home now.rindunya bau rumah kat Klang
  4. nak hangout mkn2 gelak2 sembang2 cerita y terkumpul ngan member SMAPK sekarang..oh rindu!
  5. nak hiking lepak atas bukit mkn megi sama2 mel,fatin,akem n sume2 membr2 kg tu haa..
  6. saya jadi doktor sekarang jugak!tadaa!!xyah penat2 tnsyen2 blaja n exam dh..huaaaa!!!!
  7. org sedar y saya dah amek pngajaran dr ape y saya dh buat n dr ape y diorang dah buat.so that dorg x masuk cmpur memporak-perandakan emosi saya lagi.kalau x..lembut mana pon saya ckp,baik mana pon saya buat..org tetap nmpk buruk
  8. nak berat turun samapi 45 balik sepeti muda kala dahulu..wooo..
  9. saya ske menari,so saya harap 1 day saya blh jd doktor y bz dgn bnyak persediaan utk tarian nye perfomance.wowwohh!!saya x kesah bz kalau sbb saya buat apa y saya ske!hehe
  10. saya ske makeup,so saya nak 1 day saya de butik sndr.x pon,kje ng photographer=)

berangan je lebih ni...haih..ni la pompuan..haha

No comments: