Friday, June 3, 2011

sayang kamu selalu

kamu suka kerana
kamu di dunia asing yang berbeda

dalm senyapmu resah dalam senyapmu gundah
terpekung dengan dunia sendiri
mencuba gapai yang dinanti
tapi tak pasti
bila terjatuh kamu lari
mencuba keluar dari bulatan yang asli
mencipta sejenak yang baru
membina kalangan yang dekat jitu anggapanmu
kamu suka
kerana kamu di dunia asing yang berbeda
sampai kamu lupa memori lama
yang pasti menunggu nun sana
bila kamu kembali
baru kau sesali
hidup kamu tetap seperti biasa
dengan orang dan memori lama yang sama
sedarlah cepat
beza kau dan aku,kilasanku awal dan sedarku utuh
lalu ku belajar memasakkan jati
agar aku sedar di mana aku berdiri
siapa aku dampingi
memori mana yang aku laungi
dan sampai mana akan aku pergi


p/s:menulis tanpa berfikir panjang,tanpa melihat kembali.bermaksud saya ikhlas tulis dari hati agar kamu sedar sendiri.sayang kamu selalu=)

No comments: