Thursday, June 16, 2011

Contest i Love My BFF


cik kak ni mintak kite haplod gamba BFF kite n suh cecite cecite cket pasal diorang..so..tadaa!!ni pic y memang xkan saya masuk dlm recycle bin lah..paling x pon kopipes masuk external je..BFF saye sgt ramai n sgt seronok sampai each time tgk gamba mesti rasa macam nak bagi je sume..haha..=)

bile habes exam,kami travel togeder2..jump happily+crazily behind taaj mahal,india..sgt ohsem mereka ni.cool je..

dis was the tyme we made some rojak n cendol togeder2 n sell to indian here..haha..they said msian food is sooo OMG delicious!!

jauh dimata dekat dihati...walau jauhnye msia,raya kami disini tetap ngan baju kebangsaan kami=)

kitorang ade vespa kalerfull..konvoi ramai2 pegi picnic kat beach..korg ade?haa..jeles la skrg..

mereka lah pengubat duka lara saya selama saya di india..enough said rite?

see,saya dah kate..susah nak pilih gambar sbnrnye..disebabkan owner blog pon cakap xkesah boleh letak gambar bebanyak,saya pon menggunakan la kuasa y diberikan 2..muahahha..pilih je la mana2 pon..sume kawan2 saya jugak..kami balik msia for good bulan 8 nanti..tunggu ye,mana tau ada vespa kaler2 plak kat melaka 2 nanti kan..=p

spe nak join,g cekidaut kat blog cik adik manis ni ea..but for now,i nak tgk cket kawan2 mreka ni :

*hedaaya
*miss G
*ieka

2 comments:

Isabel said...

alamak gambar semua cantik2.,
susah nak pilih ni.. sy pilih yg vespa tu lah ye., nampak unik =)

fara anak abah said...

haha...ok..no hal..kan saya dh ckp susah nak pilih=p