Sunday, July 12, 2009

tag from hakeem..

1) Bekas kekasih saya-
meninggal suda..Al-Fatihah..

2) Saya sedang mendengar
A Gritos De Esperanza-Alex Ubago

3) Mungkin saya patut–
solat maghrib dlu b4 sambung blog nih

4) Saya suka–
jalan2 mkan angin..dlm keta duk blkg pas2 tdo..hehhe..

5) Sahabat-sahabat saya–
saye sayang mereka...sume1000 nye..
sampai x mksud sye2??=p

6) Saya tak faham–
incik Ganong...nape le complicated sgt atok nih!!

7) Saya kehilangan–
waktu enjoy sye bsame org2 y sye nk

8) Ramai yang berkata–
bile nk balek msia?----rame y wndu ak upenye...hehhe..

9) Cinta itu adalah–
sharing...in d other word,give n take.

10) Di suatu tempat, seseorang sedang–
study...exam mode skrg nih...

11) Saya akan cuba–
menahan ngantuk dan membuang sifat malas afta diz!!!

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud–
fobia
13) Telefon bimbit saya–
da rosak...sdeh...jgn tnye pasl ni dh..=(

14) Bila saya terjaga–
tdo balik tanpa rase bersalahnya....

15) Saya paling meluat–
mereka y tunjuk pandai dan juga mereka2 y menggedik...haishh..syuhh3!!!

16) Pesta/parti adalah–
dancing + performance...lyk it sooo much!!!reli into it!

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui–
kucing parsi jiran...klu org dtg,dy angkat ekor dy..goyang2...bajed cun ah 2..geram je ak nengok...huhu..

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah–
tym kat smapk...13-17....besh syal....

19) Hari ini–
nk stady smpai muak2!!sok de test..

20) Malam ini saya akan–
bersengkang mata...sp nk teman??takut sorg2...=(

21) Esok pula saya akan–
sepeti bese..rutin harian..g klas,tdo n stdy...makan,bnde paling last..

22) Saya betul-betul inginkan–
masa y sangat banyak utk hang out ng membr2 skolah dlu...sronok...

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini–
cam pengantin baru...hahaha..semakin cun=p

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan-
shopping complex r...boleh tgk2 barang..=p

25) Makanan Barat atau Jepun?–
slalu mkn western food kat cni...tp tringin gak nk mkn japaneese dishes...t nk try wat sndr r..hehhe..ranap dapur ak..

26) Bilik yang terang atau gelap?–
urm..suram2..xbole tdo klu terang sgt..takut klu gelap...nk y suram2..romantic2 cket..=p

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang–
mus,nak ak masakkan lagi x?

29) Siapa yang anda ingin tag:
oyop
f3
ckin
ara
izzarah
ijam
sume5!!!=p

7 comments:

oyop said...

aduih..kne tag lg...huhu...malangnye...

fara anak abah said...

hahaha...
sok ak tag ko lg ek...=p

C-kin a.k.a Syikin said...

da wat la farah.. fi3 da tag ak..huhu

yeye!! da ley komen.. sorry tau sbb lmbt tau..

fi3lina said...

fara...syg kau! :p

fara anak abah said...

ump!!
f3..
jgn la ckp kwat2..
segan...
*toink2*blushing*

Unknown said...

salam.

C-Fest terbuka untuk semua. sy lupa tgk tentatif program. sila lawat http://mppusim0809.wordpress.com.

silalah datang. ajak kawan2. tq

??? said...

ko tag aku ke? hik hik hik

*excited*