Friday, July 20, 2012

1 ramadhan

ramadhan pertama 2012 ni kat melaka.tak balik klang pun sbb banyak hal nak setelkan weekend ni.next weekend baru balik after exam.sedih pulak rasa bile 1st puasa bukan dgn family.

Semoga bulan puasa ni,dimurahkan rezeki,dimakbulkan doa,diberikan kesihatan,dikurnikan bahagia,dilimpahi berkat rahmat,dipanjangkan umur dan diampunkan dosa kecik besa lama baru sengaja n x sengaja..utk family,demok n semua y aku kenal.

Baru tgk cerita 7 ramadhan episode 1.sahur nnti nk tepon rumah la..rindu mak.azam yang sentiasa aku ingat n doa x akan lupe:lepas grad n start kerja,mak n abah boleh benti kerja dah..duk umah honeymoon goyang kaki n buat ape je y drg ske.x yah susah2 n pening kple nak keja dah=)

bulan puasa ni,nak kuatkan sabar n istiqamah pegi eksesais petang2.

Selamat berpuasa semua yang membaca!!moga semua orang dapat berkat=)

1 comment:

Cik Aish said...

jemput join! hadiah lumayan! : HIJAB BEAUTY CONTEST