Sunday, December 18, 2011

bile jumpe pakwe,mula la rasa nak pitam=p

aritu (xde la aritu sangat pon,semalam je kot!) makcik ak balik kg dia kat Melaka ni.Aku pon dah alang2 study kat sini,pegi la kg dy g tengok2 die kan..sekali cousin ak ajak kelua jenjalan..dengar citenye ade karnival kat Pantai Klebangso kitorang pon terkinja-kinja la semangat nak pergi kan..

bersungguh-sungguh ak hapal jalan dengan niat nanti nak belagak ngan kengkawan n boleh bawak dorg pulak pegi sana dengan eksennye sbb dah tau jalan=p (niat jahat sebegini xdigalakkan ditiru okeyh!)

malas la nak cite pnjang,so ak upload gambar je la ea..

  x ramai org pon..de yang ngah set up khemah lagi..padahal time tu dah asar dah pon..

ni seronok sgt ni sbb pe?x sabau nak jmpe retis la tu..haha

skrg tau dah kenapa pak su wan ak duli panggil aku kak bulat.sebab muka ak bulat=.=`

sebab ak tembambambam,terus x nmpak along raja lawak kat blkg.demm..

but the best part is..

i jumpe boyfie i okayyhhh!!(sila baca dengan gedix)

kan?i gedik kan?tu la..i pon rrase i gedik..tp nak buat cemane..=p


i ng boyfriend i,shahiezy sam

JANGAN JELES.

muahahha...

aku : ingat kat i lagi x??
abg sam : erk,y mn 1 ea..
aku : ala..kte slalu jmpe la dulu..
abg sam : erm...(dia buat muka `alamak,ak x ingat.abes la..`)

hahaha...comel gile muka dy time tu doh!!seyes!!padehal aku berseloroh je,sje nak usik2..sekali dy buat muke cuak bhai sbb tkut ak terase dy x ingat kat ak..*cair~~~

ok bai,mlm ni nak tido mmpi abg shahiezy sam i..ehem2

No comments: