Thursday, June 18, 2009

xbertanye,sesat jalan.Jadi,banyak2 lah bertanye.

Apa perasaan anda sekarang?
feelingless
Saya nak makan..?
nasi ambeng..nasi ambeng cdap..hauu~~
Saya tak suka ..?
bile lapa+banyak keje nk kne cyapkan..sadis sungguh perasan cm2
Impian saya?
nk wat sume bnde bsr2.uma bsa.bilik bsa.keta bsa.hosp bsa.tp perut kecik ek..xnk bsa2 y 2!!huhu
Haiwan yg saya tak suka?
bear y knon cumel tp x pon..rse nk bg pelempang je.sape le y wat tdy tuh!!geezz..menakutkan!
Saya harapkan?
saye dpt sume bnde y sye nk.
Jika boleh putarkan masa?
nk jln+bwang masa puas2 dlu b4 dtg study kat cni..=p
Saya pada 10 tahun akan datang?
doc paling vogue kat my own BIG hosp..hehe..senyum sowg..^o^
Handphone saya adalah sebuah?
toilet.klu hilang toilet 2,alamatnye muke merah than hajat spanjang hari.betape pntingnye hp bagi saye..^^
Saya pernah bercinta sebanyak?
mls r nk pk dh...
Saya suka pada?
bakul baju kotor saye.sbb bakul 2 wat bilik saye bsih dan tsusun.heee=p
Kawan² saya?
y mane??tym skola menengah,mereka adalah GILA!!
tym skrg kat MMMC,mereka pandai memujuk saye utk mkn dan shopping.ayark!!apekah??
perlu berdiet!
Pernah dikhianati?
kne tipu ng adek.bg rm2 suh beli 2 eskem,1 dy pnye.1 sy pnye.tp dy bli 1 je eskem y bharga rm2 utk dy mkn sowg.cet!!kempunan...
Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
sp?adek sye 2?rse nk bwk dy g jln2...mishing home..T_T
jgn r tnye pasl msia dh..T_T
Senaraikan 6 org utk di tag:
ckin
f3
ara
oyop
redz
edward cullen

No comments: