Thursday, August 18, 2011

hajat tertunai hari ni

Harini mood aku baik.Pagi tadi abes exam.Walaupun jawab main hentam je x apa,yang penting aku balik Msia jugak Sabtu nih.muahaha.Secara rasminya aku nak announce :

SESI PEMBELAJARAN MBBS AKU DI MANIPAL
-
-
-
-
TAMAT!!!

Tapi x bermakna aku abes blaja dah.Kena sambung lagi 2.5 tahun kat Melaka baru dapat lesen nak gi ubat orang.Lama lagi oyy!!haha=p

Lepastu lepastu kan..

tadi balik exam bukak fesbuk dapat msg besh!


tekan sopan2 ye untuk tumbesaran gambar yang lebih jitu dan padu.

Nampak x yang aku bulatkan merah tu??hehe..Aku menang shawl contest by ScarfAddiction .YES!!sape x suka kan?mekaseh la kat member2 yang dulu sudi like gambar aku,aku tau sume tu annoying.tapi aku nak gak.muahaha=p kat sesape y x like tu xpe,mekaseh jugak sbb sanggup baca msg aku yang duk letak bnyak sangat link suruh korang like(ececeh,ucapan macam menang trofi dapat no 1 je..padahal..dpt no 3 je.tapi menang lah jugak.ko hado??).Menang ni dapat shawl dr ScarfAddiction.Ok lah tu,aku balik Msia pon lambat de brpe hari je nak raya kan,shawl ni jd shawl raya je la..=)

Lepastu lepastu kan,

aku bukak blog lepastu macam biasa mestilah cek shoutbox dulu.lepastu lepastu..Nizam msg aku.muehehe..


aku ingat nak sponsor hadiah kat GA si Nizam nih.n dia pon terima.haha.saje suka2 nak sponsor.boleh promote sikit aku nye blog yang kecik ni kan.mekaseh!=)


ni GA nye.sape x join lagi g lah join.hadiah banyak melampau.seyes x tipu woo..
hadiah macam topup,shawl,JERSI,keychain,iklan free dan hadiah y 1st tu memang aku pon terliur taw..
x caya ce la tengok.Tengok skali hadiah ape yang aku sponsor tu.muehehe.Tu pon kalau si Nizam nih dah edit entry tuh n masukkan gambar hadiah sponsor aku=)


3 hajat tertunai hari ni,apa je hajat korang yang tertunai harini??

bai,mekaseh baca=)

3 comments:

Unknown said...

mehkasih sebab sponser dan promote GA pertama sy ni, btol2 terharu sebab ramai org sponser terutama admin2 group Rakan blogger klik1malaysia tuhh,, dan tak sangka awak pun sudi taja hadiah utnk sy.. moga ALLAH murahkan rezeki awak . aminn :)

Asfz said...

taniah awak! XD

wahh..beraya kat malaysia kan..mesti meriah XD

fara anak abah said...

@Tengku Nizam , amiinnn...=)

@Cik Domo , mekaseh..haah,raya kat msia.gemok la sy nnti..muahaha=p