Saturday, February 13, 2010

aku pelik

btol la ngan prngai org y ske ltak brg rata2 ni...ak pon xphm npe..mle2 ltak sni,pas2 ble ko nk gne t ko amek..pas2 ltak tmpt laen..pas2 t xjmpe dh ktne..sbb ko nyanyuk cam pe tataw..xingat ltak mana en?mongok x?kalau stakat bnde y xpntg xpe r gak..ni tym2 nk exam,buku pon ko blh hilangkan..pe maksudnye 2..habaq maih!ade ke patut isnn ni nak xam,smlm bku ko hlg..haa..2 carik pasl namenye..ha,padan le muka ko..ltak brg merata lg..seb bek la kple 2 lekat kat bdn..klu x,bgun2 pagi kat celah pntu agaknye ko sepak..tdo gnaz2 lagi..

fara syg,tpkse le ko stay up mlm2 g pnjm buku ira.sbb tym 2 je dorg tdo n xgne journal..haih..

pesanan buat redz:ak nmpk jrnal physio ko kat mpl weh.bek amek cpt b4 hilg org curik.isnn ni physio bkn anat beb.

2 comments:

Nadia Yuna said...

dr ros zakaria,
pernah ajar smapk 2 tak taula pulak,
tapi tak silap saya major course dia BM.

Saya cikgu jugak. Tahun lepas saya mengajar sekolah SMK Seri Ampang. Dia penolong kanan 1 kat situ. Kawan2 saya & cikgu2 sekolah sana dapat msg dia accicent. so that semalam semua pergi melawat kat Hospital seremban.

Dr masih koma tidak sedarkan diri. anak bongsunya meninggal.

sama2lah kita doakan dr cepat sembuh

Nadia Yuna said...

http://www.flickr.com/photos/nureez_bernard/4357959130/

atas tu flickr saya
ada saya upload gambarnya
kalau sama orangnya

itulah dr ros